Skip to content
Bevraging voor zorgpartners

Cluster Cadenza wil zijn aanmeldproces en permanentie evalueren

Ben je verwijzer en kom je in contact met het aanmeldproces en de opnamepermanentie van Cluster Cadenza? Vul de bevraging in en help hen om hun werking te verbeteren.

Het Cluster Cadenza (Verslaving en Dubbeldiagnose) wil graag de werking van de opnamepermanentie en de procedure voor het aanmelden van patiënten evalueren.

Daarom bevragen zij in juli en augustus zowel collega’s als externe zorgpartners die betrokken zijn bij verwijzingen of aanmeldingen voor Cadenza.

Werk jij regelmatig samen met Cadenza, verwijs je patiënten door of kom je in aanraking met het aanmeldproces? Dan horen we graag jouw ervaringen!

Wat loopt goed? Waar zie jij kansen om onze bereikbaarheid, communicatie, terugkoppeling of samenwerking verder te versterken? Jouw feedback helpt ons om onze werking nog beter af te stemmen op de noden van patiënten en zorgpartners.

Vul hier de bevraging in